"Egy szappanbuborék is egy világ,
s egy világ is egy szappanbuborék."
(Reményik S.)



2011. január 21., péntek

"1" évesek lettünk!



Szinte hihetetlen milyen gyorsan elmúlt ez az időszak az első bejegyzésem óta. Azóta sok új blog-barátra találtam, akik remélem ma velem ünnepelnek!:)
Stílusosan, egy szappantortával szerettelek volna megörvendeztetni benneteket - és magamat, de sajna ez még kicsit várat magára! Írhatnám, hogy "Jó munkához idő kell" - na ezt viccnek szántam! Már alig várom, hogy végre szappanozhassak!

Ezért gondoltam valahogy kárpótolnom kellene benneteket...mit szólnátok egy kis játékhoz?
Feltennék 3 kérdést a blogomban leírtakkal kapcsolatban - és az email címemre várnám a válaszokat. Azok nevét akik helyesen válaszoltak a kérdésekre közzétenném a blogomban és közülük sorsolnék.
A 3 szerencsés nyertes pedig szabadon választhatna a szappankáim közül...- mit szóltok hozzá?:)
A kérdések pedig:
  • melyik szappan volt a "Nr.1." Orbán-napkor?
  • milyen Terrier fajta a kiskutyám?
  • milyen fantázia nevet kapott az első kecsketej szappanom?
Remélem nem túl nehezek a kérdések!:) Email címem a blog-ban, a fotóm felett megtalálható...
Jaj majdnem elfelejtettem, az emaileket február 14-ig várom. Addigra talán már egy jó kis Valentin-napi szappanom is lesz!:)

Nagyon izgulok, hogy lesz-e jelentkező a játékomra...!:) Keressetek,kutassatok - ha úgy gondoljátok, hogy megéri!




A szép fotót pedig: http://timcsoca.blogspot.com/2010/01/szulinapi-kartya.html oldaláról kölcsönöztem. Érdemes hozzá benézni!

11 megjegyzés:

  1. Gratulálok az eltelt egy évhez
    és sok-sok új szappankát kívánok erre az évre is!

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok Judit ! Jánosnak a bolti szappanoktól viszket a bőre, mióta megint a Tiédet használja elmúlt a vakaródzhatnékja:)

    VálaszTörlés
  3. Még sok-sok sikeres boldog szülinapot kívánok!
    Én is játszhatok?
    Készül egy pici meglepetés, holnap átküldöm,- ha elfogadod.

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok! Nagyon szépek a szappankáid.

    VálaszTörlés
  5. Szia Judit én is gratulálok és várom a további csodás szappanjaidat!
    Jucc

    VálaszTörlés
  6. Nagyon,nagyon köszönöm nektek!:)
    Dömbi,...ha meg van idöd,energiäd - miert ne?:)

    VálaszTörlés
  7. Judit, ha átjössz hozzám, kapsz tőlem valamit !

    VálaszTörlés
  8. Játszom én is, küldtem e-mailt! Sok sikert kívánok a jeles évfordulón.

    VálaszTörlés
  9. Boldog Szülinapot kívánok utólag is és még sok-sok szappancsodát a nagyközönségnek !

    VálaszTörlés
  10. Megérkezett!!! :))))
    Kb. 3 perce adta ide a postás nénink :)))
    Nagyon nagyon szép és illatos szappankák köszönöm szépen :))
    Az Anyukámtól rengeteg dicséretet kapott és még ki sem próbáltuk, de amint lehet az is meglesz.
    Még egyszer nagyon köszönöm.

    VálaszTörlés