"Egy szappanbuborék is egy világ,
s egy világ is egy szappanbuborék."
(Reményik S.)



2010. szeptember 9., csütörtök

Minek nevezzem???:)


A segítségeteket szeretném kérni és egyben egy játékra is hívlak benneteket. azok közül, akik a legtalálóbb elnevezést gondolják, ki a szappanomnak sorsot húzok és természetesen megjutalmazom őket. A játék szeptember 16. éjfélig tart. A sorsolást 17-én kiskutyám segítségével végzem el.
A kérésem még az lenne, ha lehetőséged van, a linkemet helyezd el saját blogodon v. oldaladon, vagy egyszerűen említsd meg barátaidnak, ismerőseidnek. ha megtisztelsz még azzal, hogy rendszeres olvasóm leszel, külön sorsot húzok és a nyertest szintén jutalomban részesítem.


Mint ahogy a rózsa-szappanomnál ígértem, most egy kicsit a férfiaknak szeretnék kedvezni. Olyan sok jót olvastam és hallottam a kecsketej pozitív élettani tulajdonságáról, hogy gondoltam ezt nekem is ki kell próbálnom. Azon kívül, hogy a sajt „Isteni finom” azonnal szappanban gondolkodtam tovább…
A levendulás szappanom maradékából golyókat formáztam, ami már régóta várta-hogy egyszer ismét újra legyen hasznosítva. Már akkor nagyjából kialakult egy elképzelés, ami most végre megvalósult.
A kecske foltos bundája és puha orra „ihletett” meg- és ismét elkapott az alkotás öröme.
Kecsketej szappan mandula olajjal
(összetevők: kókusz, pálma, olíva, növényi margarin. napraforgó, ricinus és mandula olaj - kecsketejet pedig 2/3 folyadék arányban keverem a masszába.)
A levendulagolyókat szétszórtan helyeztem el a szögletes formába, amit a folyékony masszával töltöttem ki. Egy részt fekete vas-oxiddal színeztem, meg amivel a szép márványos hatást értem el. A szögletes formát lágyítani akartam, ezért a tetejét kicsit megdolgoztam, hogy egyenletlen legyen. Az egészet pedig vékonyan megszórtam ezüst Mica-val amitől egy „fémesen-patinás”bevonatot kapott. Illatnak levendulát és French Herbs-et választottam ami fűszeres-fás illatával méltó társa a hűvösen elegáns szappannak.

Az ismertető után várom az ötleteiteket, véleményeiteket. Akkor játékra fel!!!

1 megjegyzés:

  1. Szia Judwil!

    Gyönyörű lett a szappan, nekem azonnal a Silver Negra név jutott eszembe.Olyan ütős férfias a kinézete,imádni fogják.Üdv:Kata

    VálaszTörlés