"Egy szappanbuborék is egy világ,
s egy világ is egy szappanbuborék."
(Reményik S.)



2013. július 30., kedd

Avokádó - Aloe Vera

Ismét egy natúr szappan szuper összetevőkkel!

- pálma, olíva, repce, babassou és avokádó olaj

- folyadéknak Aloe vera és kecsketej

- pürésített avokádó gyümölcs a      masszába
  Illat: Green Wood illat és zöld    mandarin illó olaj

A márványozós technikához szürke és fehér agyagot használtam.

Amikor a szappant főztem nagyon meleg volt. Mivel az aloe vera és a kecsketej is hajlamos a masszát túlhevíteni...a formámat a pincébe cipeltem és hagytam egy napot állni. Jó döntés volt!;) A szappan kicsit izzadt, de problémamentesen lezajlott a szappanosodási folyamat.

És ha éppen nem a szappanba kerül az avokádó gyümölcs, nálunk saláta formájában van nagy sikere!

Elkészítése a következő:
A kockára vágott terméshúst sóval, borssal,hagymával, fokhagymával, balzsamecettel elkeverem és egy kevés olíva olajjal ízesítem. Ez nagyszerű saláta sültekhez, grillezett húsokhoz vagy csak magában fogyasztva. A másik kedvenc az avokádó kém, ami vaj helyett pirítósra kenve vagy pikáns szendvicsekhez fogyasztható.
Az avokádó élettani hatása is nagyon jó! A többszörösen telítetlen zsírsavak rendkívül jó hatással vannak a szívre, az erekre és csökkentik a koleszterinszintet.
 Egy nagyszerű gyümölcs ami a kozmetikai termékekben és a gasztronómiában is kiválóan hasznosítható!:)

11 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Ugyan már, mim lehet ami neked nincs?

      Törlés
    2. Pl.ez az unisex szappan (pasis-nem pasis), na ilyenem nincs még!:-D

      Törlés
    3. Jaaa! :-) Egy elrakva neked. + van még valamim, amid nincs. Majd küldöm. ;-)

      Törlés
  2. Gyönyörű, nekem is kell ilyen, de nem merek most szappanozni, megvárom a hűvösebb időt.
    Az avokádó krémet én is imádom pirítósra kenve, csak ne hizlalna annyira!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ja, de ez már csak így van.:) Néha szabad kicsit bűnözni is.;)

      Törlés
  3. Nagyon tetszik, mint az összes szappanod! Megígéred, hogy egyszer még ebben az életemben én is ilyen ügyes leszek?!
    casale

    VálaszTörlés
  4. Nagyon ízléses... ööö ízletes, meg minden! Én az avokádókrémet egy kis citrommal és sóval szeretem, de néha csak úgy simán gyömöszölöm a számba!:) (meg is látszik, höhö...)

    Omar Anyu

    VálaszTörlés