"Egy szappanbuborék is egy világ,
s egy világ is egy szappanbuborék."
(Reményik S.)



2011. június 23., csütörtök

Absztrakt


Amit a cím takar pedig az új Körömvirág szappanom Shea vajjal, búzacsíra olajjal és kecsketejjel!
Többen jeleztek, hogy hiányolják a készletemből! Ezért egy igazán ápoló és kényeztető szappant főztem, ha már ilyen sokáig vártak rá.:)
A körömvirágot 4 hétig oliva olajban érleltem. Ez a macerátum amit már körömvirág olajnak is nevezhetünk került a szappanba.
A Shea vajjal sem spóroltam, 18%-ban szerepel a masszában. A búzacsíra olajat pedig Superfat-ként használtam. (5%)
Mind ehhez még jó sok kecsketej került folyadék szinten...szóval csupa ápoló és kényeztető dolog a bőrnek.

Használtam a receptben:
- oliva olajat és körömvirág olajat, kókuszt, pálmát, ricinust és búzacsíra olajat
- Shea vajat,kecsketejet és szárított körömvirág szirmokat
Illatnak:
- muskátli, narancs, Petit-Grain,levendula, Ylang-ylang illó olajokat választottam ...
- és kevés körömvirág parfümolajat

A szép natúr színét az összetevőknek köszönheti. Mindezt egy harmonizáló színnel szerettem volna valahogy látványossá tenni és megtörni! Így jött az ötlet az absztrakt formával... a színek, a vonalak, a formák önálló létét kereső képzőművészeti irányzat volt az alap gondolat. Lehet előttem eddig még nem sokan álmodtak "absztrakt formát" szappanba.:) Ez ismét egy bizonyíték, hogy mi mindenre használható ez a csodás anyag, az mellett, hogy kiváló bőrápoló!

7 megjegyzés:

  1. Gyönyörű és ötletes! A szappankészítést is lehet művészi szinten csinálni - mint bármi mást!
    Judit, ez neked sikerült!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik a szappanka külleme,és az összetevőkre is ismét gondosan ügyeltél.Milyen jó ötlet a körömvirág olaj készítéséhez az áztatás....csupa finomság!

    VálaszTörlés
  3. Hát ez nagyon ott van! Biztosan igazi kényeztető darab, más nem lehet, ennyi isteni hozzávaló házasításából...

    VálaszTörlés
  4. Ja,majdnem elfelejtettem...sugärzik az energiätol amit kapott,amikor föztem! De ezt ugye Ti is ismeritek?:)))

    VálaszTörlés
  5. Szia Judwil!
    Megkaptam a csomagot, köszönöm, és ezt próbáltam ki legelőször! Tényleg igaz, amit a kecsketejes szappanra mondanak. Nagyon finom, kellemes, krémes szappan, de állagra kemény, és kellemesen lehet vele "habozni".
    Szóval ez a szappan nemcsak gyönyörű, hanem jó is.
    Még egyszer köszi!!!
    ISZ

    VálaszTörlés