"Egy szappanbuborék is egy világ,
s egy világ is egy szappanbuborék."
(Reményik S.)



2010. január 20., szerda

Köszöntök minden "Idetévedőt"!

Wilhelm Juditnak hívnak. Imádom az egyedit, a szépet, a kreatív alkotást. Az évek folyamán sok mindenben kipróbáltam magam, varrás,kötés-horgolás, makramé, gobbelin de igazán nem éreztem soha, hogy megtaláltam önmagam.
A szappanoknak már régóta nagy gyűjtője vagyok. Amikor egy éve rá leltem egy külföldi honlapra azonnal éreztem, ez az amit mindig is kerestem.
Azóta szenvedélyesen gyűjtöm és alkalmazom a külföldi szakirodalmat és a ha végre időt is szakíthatok rá, örömmel és élvezettel tölt el, hogy meg is valósíthatom.


Szappanjaim tiszta növényi alapanyagból készülnek aminek alap olajai:
- a kókusz, pálma, repce, oliva, szója, ricinusolaj

Ezen kívül használok még kakaóvajat, kukorica és búzacsíra olajat, szőlőmag,mogyóró, és dió olajat, bogáncs és rizs olajat, tökmagolajat, mandulaolajat és Shea-vajat.
És minden mást, amit a természet felkínál:
- mézet, méhviaszt, tejet a termelőtől,
- gyógynövényeket, virágszirmokat, a saját bio-kertemből
- Aloe Vera-t, selymet, növényi festékanyagokat és természetes illőolajokat a kedvenc biokereskedőmtől


Hát ennyit röviden,bemutatkozásul!
Bővebben minden szapanom mellé majd leírást is mellékelek.

Szeretnék köszönetet mondani még két embernek:
Életem társának, aki kiváló gyakorlati érzékével kivitelezi a lehetetlennek tűnő kivánságaimat is, és keresztlányomnak Csillának aki a hiányos számítógépes tudásomat pótolja.


Hát, akkor vágjunk bele!!!!!!!!!!!!!

1 megjegyzés:

  1. Minden tévelygés nélkül megérkeztem ! Örülök, hogy sikerült, és kíváncsian várom a szappanjaidat.

    VálaszTörlés